divendres, de juny 29, 2012

S’acosten canvis. Inminents. I quan veim apropar-se el fi d’una època arriba l'hora de fer reflexions. Reflexions i números. Pero no números serios, números xorres. Estadístiques inservibles. Pura pèrdua de temps. Futilitat absoluta.

Per exemple: En els anys que duc visquent a Pollença (des del 2001 si no vaig errat) quantes vegades he passat per la carretera vella Pollença – Alcudia, la meva estimada MA-2201, protagonista de tantes i tantes aventures automobilístiques (sobre tot) i algunes en vehicles de dues rodes?
Si posam per cas que feia 9 mesos de feina cada any i que, de mitja vaig i venc 10-12 pics per setmana, la multiplicació la pot fer fins i tot en Delgado: 9 mesos per 12 anys = 108 mesos anant i vinguent, per 4 setmanes que té un mes = 432, i això, multiplicat per els 12 pics setmana (de mitjana, mas o menos, ni tu ni jo) dona un total de 5.184 passades (!) per la meva serpentejant  MA-2201.

M'autopropós ser el primer batle d’una carretera!


Aqui la teniu, preciosa, amb El Puig al fons.