dimecres, de maig 27, 2009

7 del matí, sona el despertador. El deix piular una estona. Me torn adormir. Al final, uns 20 minuts després, m'aixeco. Me costa perque ahir hi va haver trui pero m'aixeco. Menos mal de l'Snooze.
Me'n vaig a pixar. Me mir al mirall. No m'agrad. Puta imberbe. Me dutx i som un home nou. (o mig). 
Preparo un Cola cao i me'l bec a tota ostia. Ja començ a fer tard. Me pos la meva camisa groga i els pantalons blaus. Tir escales per avall. Me trob un veïnat. El salut. És el vell cabró que pixa a l'ascensor. Mentrestant m'estic menjant un plàtan.
Agaf el bus. Arriba tard. Hauría d'haver agafat l'anterior. Tenc una feina important i no puc arribar tard. A la fí arrib a puesto, fitxo i vaig a fer un altre cafè.
Les 08:37, no se poden queixar. Començ la meva feina. Un i un altre. Fins a mil cada dia. Sense jo Ikea no seria el mateix. I aixó que tenc una maquineta.