dimecres, de juliol 23, 2008

Si un dia fas una cosa i te surt bé, realment bé, si més tard intentes fer coses diferents i no te surten bé, un rojat en una paraula, faràs bé de tornar als teus origens, auto-imitar-te i auto-continuar-te. No hi haurà efecte sorpresa peró al manco passarem un poc més de gust. En Guy Snatch Ritchie, pareix que s'ha aplicat aquesta teoria i torna amb renou. Valdrà la pena? Rocknrolla!



Per cert quina moguda hi ha amb la nova de Batman: Numero 1 al IMDB!, en Batman detingut, record de taquilla... vaja, vaja, i noltros que flipavem amb les rates pinyades que fumaven!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Bufff, no fa gaire bona pinta, pareix más de lo mismo...però bé serà una peli que veuré a nes cine...però crec que sortiré defraudat. Puta madonna, des de que es va casar amb aquesta americana no fa una puta peli bona.
Per cert no hi ha cap actor de snatch...ni benicio del toro, ni en brat pitt, ni es rompepiernas el gran vinnie jones, ni em jason statham (es de transporter o crank veneno en la sangre)
Joder...vaig anar a nes cine a veure Funny Games (recomanable) i vaig veure es trailer de Wanted (es trailer es la canya,l'heu veure a nes youtube)
Au...adeu amics. es finde mes juerga

Simo Llepol ha dit...

A meam Biel: Jo tb enyoraré als actors/personatges de Snatch, pero si els vols veure lo millor es tornar a veure Snatch, sino si que seria "mas de lo mismo". Jo li don un vot de confiança, un tio que fa parir Snatch no pot haver perdut els coneixement tant ràpid (be, en Kevin Smith esta en ello).

Ei mos veim dissabte eh?

Maribel ha dit...

Jo crec que en Gay Ritchie ja anava amb na Madonna quan va fer Snatch, deixau de donar-li la culpa a ella, si mateix si ja ha fet la "obra mestra" que havia de fer, per molta creu que doneu ja no tornarà a fer un "Snatch II".

Sa de Batman fa molt bona pinta, estic cansada de sentir que tot son peliculons i després te'n duus xascos, però amb aquesta crec que serà diferent.

¿Dissabte juerga? Divendres a Inca hi ha un minifestival!!