dijous, de juny 26, 2008

Dissabte vaig perdre el DNI, vaig tirar el mòbil dins un tassó de Gin i, per rematar, la càmara de fotos se va espenyar. Tot aixó, dissabte. Ves que va anar passant els següents díes. No hi ha moltes imatges pero alguna m'arribarà. Ja aniré posant cosa.
Hem fet es Bè (i sa cabra diria jo), hem anat a dinar al Nàutic de Binissafúller, hem vist es futbol as Port de Maó (i qüasi mos venten), hem fet es caragol de Santa Clara, de Ses Voltes i Els Jocs des Plà (inclús sa petició de Sort des Caixer Senyor a Santa Clara). Allotjats a Cabo de Baños, hem fet Jacuzzis tots quatre com a maricons, hem nedat a una piscina que pareixia un bassiot. Mos hem menjat 10.000 bocatas de pilotes de s'Aurora. I mos hem begut 50.000 putes birreeeeeeeeeeeeees, inclús alguns Jägers (digau-mos tradicionals). Hem conegut a un germà de n'Apu que tenia un taxi il.legal, vàrem xalar amb la carn de Es Caliu i hem dit Uretra a tothom que hem trobat per enmig... en dues paraules: Sant Joan a Ciutadella.
Els menorquins mos han tractat com a germans (gràcies Dan!!) i, un any més, mos ho hem passat teta.

5 comentaris:

DaN ha dit...

Una vegada més, Gràcies a voltros per ser com sou!

Un abrasooo!

Unknown ha dit...

Possem una puta biraaaaa, Uretra!!! Es sa frase de Sant Joan 2008.
Ahhh dones des respectius Pep i Jama, que vos dormiu amb taps a ses orelles, vaja festival de roncar joder...
A nes caliu me vaig menjar, q jo recordi, es millor puta entrecot i SI, noticia: era poc fet, lo q costa trobar un restaurant q entengui ses paraules poc fet!!!
Després, i va haver un poc de lio amb un taxista res poca cosa...
Ahhh i lo de que casi mos peguen a un bar d'italians, es pq una puta uretra va dir "ITALIANI MARICONI"
Be, hem begut com a adolescents, venga gins, birras de toooooot
I gràcies a tu dan, es un plaer tenir-te de guia x menorka

Fins l'any que ve, ja tenim reservat s'hotel

UNDERGRAPH, espai grafic ha dit...

Biel si no te pots dormir t'enviaré una gravació dels meus roncs, si te va acabar agradant.
Amb auquests apunts de "LA VOZ", en Biel crec que el resum ja és perfecte.

Una abraçada Dan, a tu i els teus amics, gràcies

Maribel ha dit...

Aixo es una crònica sí senyor!!

Simo Llepol ha dit...

Italiani Mariconi? caaaa no ho vàres sentir be aixó!