dimarts, de març 25, 2008


Esperes, esperes i esperes i després rès... les vacances sempre igual. No les has començades a disfrutar i ja han passat. Bé, vacances entre cometes... entre cervesetes.

M'encanten les ferreteríes. Sobre tot la olor que fan, hi ha cualsevol cosa. Desde aquestes màquines de copiar claus tan aparatoses fins a brassers elèctrics, lletreros del tipus "No pasar" amb fons daurat fins al més petit i sofisticat model de pern, clauers, mangueres, pales i xapes, motors de treure aigua i neumàtics de carretilla. Motors de serrar i enxufes múltiples. Coses que mai sabries perquè serveixen i que fa anys i anys que tenen encara arroseguen per alla esperant que algú, amb un motor vell, necessiti aquella peça. És una màquina del temps que va envant i enrrera depenet de cap a quin costat te gires.

La foto es de Ca u Busso

2 comentaris:

Maribel ha dit...

Te comprenc Llepol, a mi també m'agraden les ferreteries, jo crec que en una altra vida vaig ser sa madona de una perque cada vegada que vaig a comprar qued flipada amb tot.

Molt curtes aquestes vacances, però avui vespre es el Cocó!

Simo Llepol ha dit...

A més molen totes: Les antigues i les modernes

Sort voltros que hi podeu anar!! quins tiempos quant no mos en perdiem ni una!