dilluns, de febrer 07, 2011


Les meves messions pels Oscars (els grossos):


Millor Película: Black Swan (s'estrena per aqui la setmana que vé)
Millor Actriu: Natalie Portmann (per Black Swan)
Millor Actor: També esta cantat, el Colin Firth per El discurso del Rey
Millor Director: David Fincher, per La Red Social.
Millor Actor secundari: També esta cantat, Christian Bale per The Fighter.
Millor Actriu secundari: Melissa Leo, per The Fighter
Millor Peli d'animació: Toy Story 3
Millor Documental: Exit Through the gift Shop
Millor Guió original: Origen
Millor Peli estrangera: In a Better World (Dinamarca)


Dia 27 a les vostres pantalles. Mentres tant, ahir vaig veure (no la vaig acabar gràcies al cel perque me vaig dormir) una de les pitjors películes que se poden fer. Sense gràcia, amb una correcció política vomitiva i una americanisme empalagós: n'Adam Sandler no ha estat mai sant de la meva devoció per aquest rojat confirma que la edat mos deixa tocats a tots: Niños Grandes. I te demanes. Que fa na Maria Bello enmig d'aquest desproposit? (Perque n'Steve Buscemi n'ha fetes de pitjors...).

Evidentment tot aquest rollo no és més que una excusa per posar una foto de na Natalie Portman.