dilluns, d’agost 24, 2009


Avui estic total i absolutament estupefacte, atònit i esmaperdut de la qüantitat de videos que hi ha al youtube de l'home aquell que fa crêpes a Pere Más i Reus (L'avinguda del Dolar) al Port D'alcudia. Inclús he trobat la foto adjunta (paraules clau: pancake man puerto alcudia).
Se veu que entre els anglesos i ha la costum -apart d'anar vestits amb la camiseta del Arsenal, passejar a nins dormits fins les 3 i posar ketchup a la paella- de gravar a aquest senyor mentres fa la seva feina. Si m'haguessin de gravar a jo te dic que seria ben avorrit.
Un exemple del Crepero. I crec que no és el mateix de fa 16 o 17 anys, pero tampoc ho juraria: (la tia de devora és el seu contrapunt seriós, com en Brian a en Peter)


3 comentaris:

Maribel ha dit...

Joer, pues jo també acab de flipar de que aixó hi sigui al youtube!!!!

Es un show veure aquest tio fer les creps.

"He is on the main street in Alcudia known as Dollar Street,as you head down it he's just on the right over a small bridge over a small dyke/river..." Jajaja!!

Sete Xplosion! ha dit...

Eiii q aquest pavo és amic meu.

Simo Llepol ha dit...

Idò a meam si hi anam tots un dia i li un seguiment com toca no?