dimecres, d’octubre 15, 2008

Les estadístiques agraden. Agraden i entretenen.
Si no, no se s'entén rés. Tot mos ho expliquen amb números i comparatius: morts en carretera, porcentatjes de baixada de les borses (com si jo sabés que un 9% és molt o poc), pasta trobada dins capses de colacao (com si jo sabés que 200.000 euros és molt o poc). M'imagin que és per donar-li un poc més de credibilitat a les notícies, ja que ara tot són mentides i exageracions amb fins comercials. (com si els números no se poguessins manipular).

Així i tot no deixa de ser entretengut poder veure, per exemple, qui surt més al google, i comparar, i fer gràfics, i veure qui i qué és el més cercat. Ja que avui la mesura vé donada per la importància i la importancia de les coses ens la dona L'amo en Google, aqui teniu el google Trends, la manera més numérica de perdre el temps a la feina.
Entrau noms, llocs o el que sigui i voreu els resultats. Jo he fet la meva pròpia gràfica de paraules enfrontades: (Culo pareix guanyar pero pis li dona canya al final!)


També es pot cercar per països i per paraules. Mirau quins son els 5 primers països que cerquen "sex" a Google i vos endureu una sorpresa.