dilluns, d’abril 21, 2008

Que fosc!! Aquest cap de setmana ha estat curiós, un poc estressant peró curiós. Molt bé la fira del ví, molt bon rollo per La Birreria, padel, feina...
Pero no tot havia de ser positiu, aquest cap de setmana, i l'altre, m'han demostrat que encara, i de fet mai, no es pot confiar en la raça humana -a pesar del meu optimisme i la meva confiança en les persones-, que si hi ha desastres i conflictes a tota escala i de tot tipus estàn, sense sap dubte, provocats per la curtor de les persones, per la seva avaricia, per la seva incapacitat de diàleg i d'enfrentar-se a les situacions, per el seu egocentrisme i la seva poca empatia, per el seu egoisme i la seva cobardia.
Som, i m'incluesc, una espècie d'evolució animal mal feta, amb tendències ególatres molt perilloses. Crec que ens tendríem que haver quedat a una etapa evolutiva molt anterior. Hagués estat molt millor per noltros i per el nostre entorn. Una llàstima.

4 comentaris:

Patriarca ha dit...

que li passa a n'en Simonet, que esta tant deprimidet.
Seran les cervesetes, seran els jaggermasters o seran les derrotetes del padelet.
Un besito al culet del nostre simonet, que havui l'Elena el deixarà recuperadet.

Simo Llepol ha dit...

jajajaja quin mamón!!

Jo m'aixecaré d'enterra
amb una vicòria imponent
en Patriarca i en Bisquerra
avui ploraràn de valent!

Unknown ha dit...

Bueno simollepol!!!
Com diu mu mare, el món està ple d'enveja, i de gent q disfruta amb el sofriment aliè, !!! (com s'episodi de los simpsons q en homer dessitja q es zurditorium den flanders no li vagi bé)

Des d'aquest espai vull fer una crida per celebrar el títol el proper diumenge, com l'any passat, a la penya madridista La B.
Au ja estas possant es jagger en fresc...

Simo Llepol ha dit...

Primer hem de celebrar la mitja champions que demà tendrem en bandeja quant li entaferrem un 4-0 al Manchester, com en temps den Romario... xaval!