dilluns, de gener 14, 2008

Ara va de glosses (mirau el flog de Mallorki i voreu).

I aqui la clàssica entre les clàssiques (anomenada Sa Llarga o Sa Bona).
Amb el mestre:



(hi ha alguna deiferència peró quedau-vos amb el significat general)

Al.lots i al.lotes callau.
vos vaig a contar s'histori'
d'En biel de Son Dalmau
que Deu el tengui a la glori'.

Aquest jove arribà un dia
que es pardal se li enravanà
- Mon pare, jo me vull casar
que aquesta vida no es vida.-

Dos anyets de festejar
i un diumenge de matí,
amb capell i corbatí,
En Biel se mos casà.

Es foteren bon xicolati,
i unes copetes de suc,
i partiren cap a Lluc
amb so carretó de l'avi.

Arribaren an es quarto,
s'al.lota se despullà,
i En Biel l'empitonà
i boixaren un bon rato.

Ell va ser bo d'esbravar
més ella com més anava
mes calenta se posava
i no el deixava alenar.

Prest es menuts acabà;
i ella molt emprenyada
veient que ell no enravanava,
d'aquest modo li parla:

- Biel, tu m'has enganada
Mira'l-te que ja no s’empina
Boixava mes de fadrina!.
i per això m'he casada?

I no estàs empegueït
de vorer-me aquí aixencada
i amb sa cotorra badada
i es gallet ben deixondit.

Mentre tu en ses dues mans
t’estàs tocant es collons
aquí jo estic esperant
i ja me fan mal es ronyons

- Maria, m'has acabat,
ja no puc ni aixecar-lo.
vols un rava que he comprat?
sera un bon consolador.-

Sentì això i com una moixa
des llit un bot va pegar;
sa cotorra li posà
a damunt sa seva boca.

- Mama aquí valent cabro
Mama aquí, gran fill de puta.
Mama aquí, ja t'he avorrit.
Mama aquí, sa sang me puja.-

En Biel s'acollonà
i va fer lo que li manaven
des susto se conquigà
i així sa nit acabaren .

Que serveixi de lliçó
en es joves de demà:
JUST PES FET D'ENRAVANAR
UN HOMO NO ES CASADOR

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Vaja figura es xaval!!!
Vine a tocar sa ximbomba amb noltros x st. antoni!!
Foguero enguany?

Maribel ha dit...

OOOLEEEE!! (lo que sempre deim quan acaba sa glosa).