divendres, de novembre 23, 2007

Un poc fort lo de la filla de na Madonna no?
Igual ho fa aposta de dur-la així, o igual jo no m'hauria de ficar amb aquesta bona gent, que ja deuen tenir lo seu pobrets, perque hagui de venir jo, amb la meva mala llet i les ganes d'enriurer-m'en, a fer sarna i escarnio de la nineta-mostachos aquesta.

Qüestió que el món esta ben fotut. Aixó deim, que el món esta fotut. Peró el món està bé (més o manco), els que estam fotuts som noltros, la gent que l'habita. Basta veure un diari qualsevol per veure que mos falta el darrer bull.

Aquell que mos va fer crec que frisava. Devia tenir hora a Sa Pelu, o a lo millor arribava tard a una partida de truc, o igual tenia el carro celestial mal aparcat, pero les coses s'acaben home... que tot surt. Com a una obra mal acabada o un moble d'Ikea mal muntat. Tot acaba caiguent pel seu propi pes. I crec que la humanitat, en general, s'esta desmuntant a peces, estam pagant la frisera del tot poderós i la partideta en pausa que tenia a la Play. Es tio igual va dir: Més tard ja l'acabaré... i mirau. Mal. Algú li hauria de dir: Maaaaaal.

2 comentaris:

xati ha dit...

Una costum molt comu ,aixo de donar la cupa a un altre...............

Simo Llepol ha dit...

Ostia (jeje) és que la té... de veres!