dimarts, de novembre 13, 2007

Un dia m'agradadaria arribar a Mallorca de turista.

Arribar a Mallorca i veure-la per primera vegada. Ara, amb aquesta edat. Que pensaria? M'agradaria? M'acostumaria a la manera de viure d'aquí? Ens agradaríen les coses que coneixem de tota la vida si un dia ens borrasin els arxius temporals i les cookies mentals?

És impossible d'imaginar (m'imagin) replantejar-te re-conèixer (que no reconèixer) a algú/alguna cosa que ja coneixes per primera vegada. Més que res perque si hi penses vol dir que ja ho coneixes.

El que penses que t'agradaria igual ja no t'agrada, encara que lo més normal és pensar que si, ja que t'ha agradat de l'altre manera. Aixó és aplicable sobre tot a persones. Sobre tot perque si no te falla la memòria encara t'enrecordes del que vàres sentir/pernsar quant la vàres conèixer per primera vegada (notau el sexe de la frase). La majoria de vegades inclús la diferència és abismal, fins al punt de extranyar-te un poc el que pensaves al principi.

És més difícil peró aplicar-ho a un lloc on dus visquent tota la vida. Com déu esser Mallorca vista per primera vegada? La primera impressió és la que conta diuen. No estic d'acord, és una impressió a vegades dificil d'esborrar peró s'arriba a esborrar. Tant per lo bó com per lo dolent. Tant en la gent que te cau bé en un principi com la gent que no t'entra bé i acabau com es cul i sa merda.


---------------------


La Fira molt bé. Different, wasn't It?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

A jo crec que no m'ha agradaria molt , de fet hi ha coses de la vida mallorquinq q en teoria m'han de agradar per cullons i no hi ha foma!!!!! en lo de les persones sol pasar molt sovint sobre tot pwerq les q valen la pena no solen ser superficials i a vagades s necesita temps per coneixer .... bon tema les primeres impressions ..... jo i la meva mala memoria no ajuda , pero a vegades qda un aura........
i de la Fira q dir ... per jo si q is different ... besos a tots , teng dedicacio exclusiva pero no vos record molt....

Simo Llepol ha dit...

No crec que hi hagui rés que hagui d'agradar per collons!.. de que parles , de les matances? ;-)

L'impressionisme, de fet, només és el moment, la llum... no va més enllà no?