dimecres, d’octubre 24, 2007

I, fredament, que haguessiu fet si vos trobau amb aquest panorama?. No me valen les fanfarronades tipo: Jo m'hagués aixecat i li hagués pegat dues osties. No.
Pensau en la situació, imaginau-vos dins aquell Metro contemplant la escena. Hi hagués hagut collons de reacccionar i enfrentar-se a aquell animal? Quina cara se te queda després de veure alló i no haver fet RES? O, per una altra banda, i devant tal injusticia, el teu cos reacciona sense obeir ordres porugues del cervell i s'encara amb el tipo aquest?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

M'he hagut de fer una conta de g-mail!!!! per escriure a nes blog!!!!
Bé, ja se q es un poc antic es tema, però me feia ganes xerrar d'aquest tipo, o fenomeno de mases!!!!
Jo estic amb en pep!!! i q tothom a s'hora de fer es cafè, es puro i es xupito de herbes diu """ cagondeii jo a n'aquest li peg dues osties amb una mà fermada a s'esquena"""....uepppp saps q n'hi ha de valents a n'aquesta hora!!!!
Com va dir sa ppera de madrid n'esperança aguirre, "La sociedad se esta deshumanizando" i jo dic, m'hagues agradat veure q hagues fet ella a nes puesto d'es tio q mirava!!!! Aqui s'ha demonitzat a nes q pega i a nes q mira!!!!
Jo no se q hagues fet, tot passa en segons i es mal de fer prendre una desició correcta, pq ningu et diu q es desgraciat aquell et clavi un ganivet!!! x intentar ajudar a una persona q ni coneixes de res!!! i com diuen "" a nes cementeri esta ple de valents"""
Saludos a tots

Simo Llepol ha dit...

si que n'hi ha de valents si...amb ua copa d'herbes.
Biel, com sempre, mos has donat una lliçó de practicitat. Lo del cementiri plé de valents és totalment acertat. Pero per una altra banda, fa ràbia no poder fer front a fill de putes com aquest...