divendres, d’octubre 05, 2007

Del Metro de Palma ni en parlen... gràcies a deu que estava tancat ahir, si no en lloc de Metro, li haguessin passat a dir El Submarino (tatxàààààn!).

Fer tants quilòmetres està comensat per poder veure coses curioses des del cotxe, ahir me va tocar viure, a les 6 i a platges de Muro/Las Gaviotas... La Tormenta.


A:Sortint de la feina... nubarrones liles... cosa més rara.

B:La cosa se comença a embrutar... bééé no serà res.

C:La cosa s'encabrona de mala manera, els cotxes s'aturen a les voravíes i esperen que s'espassi l'huracà (cagats), un camió i jo posam el pinyó petit i ritmo cap a no sé on.

D:El "limpia" no dona més de sí, hauré de donar-li vacances (a un Spa per limpiaparabrises deu ser tot en sec no?).

E: Avui dematí a La Nostra Carretera (Jamiro dixit!) encara n'hi havia un becant.

Curiosa la manera que té la natura de dir-mos que s'ha acabat l'estiu, no pot fer un mailing ni repartir uns flyers no, ha de fer-ho "a la antigua", amb un tormentón "puerta a puerta".


4 comentaris:

ANTÒNIA ha dit...

Mare meva!!!! Es mòbils es varen colapsar!!! Per Lloseta, personalment no em vaig donar compte, estava dins sa feina concentrada amb l'ordinador, sense observar que defora tot havia tornat negre.
Però quan tots es mossets des taller havien partit me varen comparèixer dos ninets d'uns 7 anys en bicis plorant, anavem es probets tot remulls!!
I en aquells moments ai dios que tot volava i jo havia deixat es migdia es pis obert.
Fi de sa història sense haver de lamentar cap ferit greu, un pis inundat.

Maribel ha dit...

Cuñáááá!! Pues si, per "mallorca centro" sa cosa va ser brutal.

A youtube està ple de videos, "SA TORMENTA", JAJAJA.

Simo Llepol ha dit...

si, si... i a mi es puta video des mobil que m'anava bé.
Per cert Antònia encara fregues?

Unknown ha dit...

Jo tambe ho vaig viure , d'una forma especial .... -Adria ,mira ,mira la teva primera tormenta !!!! buaaaaaaaaaaaaaaa