dimecres, de setembre 12, 2007

Tenc aixó ben abandonat vatuadell. I aixó que està el món per deixar d'opinar de res: que si les selecciones espanyoles, que si Son Espases, que si en Bin Laden torna (com The Police), que si na Madeleine -al final també serà un viral aixó-.
Per cert m'agrada molt aquest concepte de publicitat viral, permí ja n'he parlat qualque pic. El darrer exemple és el del predicador mesiànic que tatxava de fill de Satanàs del que, més tard, sería l'objectiu a promocionar: El nou programa den Buenfuente. En Buenfuente, que amb 3 anys de tele estatal s'ha cremat més que amb 10 de tele autonómica- ojo: Lo dels anys és aproximat-. Esper que a La Sexta l'hi vagui bé. És el que tenim els fans incondionals, no mos rendim.
Idó com a concepte -encara que sense emprar internet- ja sortia a uns dels episodis dels Simpsons que per repetit, no deixa de ser des millors: Lisa la Escéptica. On juguen amb les creencies, opinions i sentiments de la gent per fer publicitat d'uns grans magatzems. Es tracta d'aixó no?

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola a tots ,Realment dius molt en poc espai, Llepol . Bonisim el viral del predicador !!!! qui diu que en el mom actual no hi ha creativitat ? jo crec que n'hiha i molta ,lo q ha cambiat d'ambits .Molt bo l'episodi aquest dels Simpsons que es un dels meus preferits. D quina temporada es ? algu ho sap?

Maribel ha dit...

Una vegada més, observam que els Simpsons s'anticipen a les modes (o no, a lo millor el márketing viral ja usava als EUA fa una dècada, i aqui, com tot, mos arriba més tard "la moda").

Si ara mos surten amb lo de que na Madeleine era publicitat viral, apaga y vamonos. Lo que està passant li dona mil voltes als culebrons més truculentos de "sobremesa A3".

Simo Llepol ha dit...

Si anau http://www.actualidadsimpson.com/archives/31 hi ha uns paral.lelismes entre els simpsons i la vida real alucinats.
Lo d'aquesta nina comença a ser com lo de les nines d'alcasser, i quant trobin el cadáver mos podem preparar...