dimarts, de maig 15, 2007

No sé quat de voltros teniu un goldvish pero jo per dur no duc ni rellotge. T'imagines del que han fet luxe? Se poden tenir tants doblers com per gastar un milió d'euros amb un móbil?.

I no estic parlant d'aquesta gent que s'hipoteca un parell d'anys per passejar-se amb un X3 o un Cayenne, i que després no poden ni anar-se'n a sopar por ahí (Alguns inclús se moren per sortir al Brisas, darreres pagines...). Estic parlant de gent que amb un X3 o un Hummer se graten es cul. Gent que té tans doblers que fan d'aixó bandera per sentir-se per damunt de la resta d'éssers humans. I hi ha gent que els admira. Aixó encara és pitjor.

No podem ser hipòcrites i dir que no ens agradaria tenir tal o qual cotxe o una casa més gran, peró segur que qui més qui menys també pensa que amb el que val, no ja aquest mòbil -que és la punta del iceberg-, sino mantenir una puta vida d'aquesta gent, se'n podríen salvar moltes altres.

Profund que estic avui tú.

3 comentaris:

DaN ha dit...

Me cagu'n dena! kina orterada!m'estim més no ser ric.

Raó tens... Els excessos de segons quina puta gent desconsiderada fan molt de mal. i més mal fan quan mantenen la seva fortuna a tota costa... Xerr de multinacionals sense escrupuls que es mengen el món.

Prou petroli!
Prou ciment!
Revolució!

Sete Xplosion! ha dit...

pues para estupidez, esto... Bling H2O en esta pagina una pequeña explicacion. http://www.thewiredblog.com/?p=890

Simo Llepol ha dit...

"Ahora que si eres pobre o no te interesa la botella y quieres saborear el agua de Bling H2O, las botellas de plástico cuestan tan sólo 18 euros."

Venga una agüita de 18 euros!!, molt fort! Millor beure cerveseta, duu aigua incorporada i té més gustet.

Dan dissabte vaig tenir a La Birreria un equip de rugby de Menorca tú, bona penya!