dissabte, de maig 26, 2007

Fer feina els dissabtes dematí ES UNA PUTADA

Cronologia d'una jornada de reflexió irreflexiva:

08:00 Sona el despertador. T'ho agafes a catxondeo i segueixes dormint.
08:15 Després de sonar un quart d'hora t'arribes a adonar de la trista realitat: T'has d'aixecar. El teu cos s'aferra instintivament al llit i no et deixa sortir. El llit no ajuda.
08:26 T'aixeques i te fiques devall la dutxa(una dutxeta m'anirà bé: LOS COJONES)
08:42 Agafes cotxe i enfiles Alcudia. Soy el amo de la carretera, he dormit poc, he fet xupitoooos i estic de puta mareeee. (vas cantant per dissimular la veu de cazaller)
09:00 Fas un cafetet rollo: Que bé que estic (la gent te mira als ulls i comença a sospitar). Estàs tan bé que no estàs bé.
10:00 Hora crítica. El temps no passa i la son comença a guanyar-te. Les ganes de fer feina son inversament proporcionals al jägermeister evacuat. T'entra mal rollo.
11:00 La cosa s'estabilitza. Queden poc més de dues hores, fas un altre café. Comptes els segons. Falta manco, estam a mitjan dematí.
12:00 Comença el compte enrrera. Ja és migdia.
13:00 Darrera ullada al messenger abans d'aturar l'ordinador. Sempre els mateixos conectats. Ara faríes 5 hores més de feina (perque saps que no les has de fer clar)
13:30 Agafes el cotxe un altre pic. Cantes desaforadament. Treus el braç per la finestra. Ets el rei: Has guanyat la batalla al dissabte dematí.
I ara no m'en vaig a dormir au! Me'n vaig a u Piccolo a fer una pizza i una birra. No sabes?

1 comentari:

Maribel ha dit...

Molt bé Llepol, així m'agrada que aguantis es tipo.

Ala, aqui tens un premi:
http://desafio-espanyol-hijo-de-puta-a-eurovision-2008.com/