dissabte, d’octubre 07, 2006

Ahir vespre a Sa Pobla (La Penya artistica) The Nash estaren acollonants, es puta John Tirado no atura!, vàren començar asseguts i vàren acabar botejant per l'escenari. Un 10 per ells i per en Miquel, perque no se cansi d'organitzar acctuacions i de dur gent bona.
I de postre, ja que no vaig dur càmara: Una de les millors actuacions musicals dels Simpsons (i en tenen de molt bones!):
Sé que cada cual tiene su afición. Yo cazo para elaborar un vestuario resultón. Y lo ven, ya lo ven, el gorila sienta bien. Mi chaqueta no se agrieta, es de auténtica jineta. Éste es mi siamés, imagen doy de marqués. En la casa me engalano con estilo africano. Un calzón de visón, un jersey caparazón, oportuno fez perruno en la sien. Abrigos de plumón los hay de quita y pon. Ya lo ven. Ya lo ven.Ya lo ven. mocasines saltarines con la piel de dos mastines. Los cachorros para smoking van fetén. Pues bien, preparadlos. Y casi salen dos. Ya lo ven. Ya lo ven. ¡Oh sí, yo lo sé muy bien!




1 comentari:

Simo Llepol ha dit...

I en anglés encara es + bona... Marge se opone!