dijous, de juny 15, 2006

Dijous, com sabeu , me'n vaig cap a Menorca, i aixó me dona la oportunitat de fer una cosa ..que fa temps hauría d'haver fet peró no he tengut temps.
Fa uns mesos, just quant me vaig adonar comte que realment abandonava la meva llar de tres temporades inoblidables, vaig fer un recordatori per a la gent i els "puestos" que me vàren ,d'una manera o l'altre, marcar. Ho volia recordar i afegir-hi Ca'n mito, me vaig passar tres pobles no posar a en Jaume i el seu racó gastronómic, on per una preu de risión, tens tot lo que vols i un ambientasso de collons. I cración 57 sempre per acabar de dinar o sopar, encara que haguis menjat Caldera de llagosta...Can Mito tios! del Mito al Logos pasando por Es Castell. ELs mejillons a partir de maig i les almejes "del carril de cai" IMPRESCINDIBLES.
Per enveja vostre (o no... per cert que malament sona i es veu la paraula "enveja" ufff, l'haurien de prohibir) dijous miraré de sopar-hi.
Per a tota la parrafada mirau el novembre...tot poesia comercial.

1 comentari:

DaN ha dit...

Ui! l'has de provar idò. Sa millor invenció de "la menorquina" de quan encara era menorquina...